SRPY:ni muisti minua jo toistamiseen! Vähän aikaa löi tyhjää kun eilistä postia kävin läpi ja sieltä löytyi  postia Violariumista. Olin juuri aamulla tehnyt sieltä tilauksen ja olin lievästi sanottuna ihmeissäni kun näin kirjekuoren. Äkkiä kuitenkin arvasin, että ystäväni on varmaan lähettänyt postia Violariumin kautta ja tuli hoppu avata kuori. Ja tälläistä sieltä  paljastui: 

470774.jpg    

Lilan väristä pellavakangasta ( kuvassa näyttää kylläkin ruskealta, mutta mulla on näköjään pakkomielle kuvata aina  huonossa valossa), kolme tokkaa DMC:n  liukuvärjättyjä lankoja ja neuloja. Kangas on väriltään ja materiaaliltaan mun lemppari ja langat on mielettömän ihania. Päässä vaan surisee, kun mietin mihin noita lankoja heti kohta käyttäsin... Varsinkin tuo ruskea on niin ihana, että sitä on pakko päästä justiinsa testaamaan.

Niin mukavaa olla mukana SRPY:ssä, olen ihan huipputyytyväinen :). Kiitos taas oikein paljon ihanalle ystävälleni!